tisdagen den 27:e december 2011

Juletid


Min julafton blev... ehm... inte direkt som planerad. Natten till julafton råkade jag ut för spysjukan och låg vaken mestadels av natten och kved av magont. På morgonkvisten mådde jag fortfarande väldigt illa, men lyckades ändå kravla mig ut ur sängen för att öppna mitt morgonpaket, det gäller att hålla fast vid traditioner, sen var det bara att återvända till sängen där jag stannade mestadels av dagen. Väldigt tråkigt! Julmaten var bara att glömma. Jag fick endast dricka lite julmust i min ensamhet.
Som tur var blev jag lite piggare under kvällen så jag kunde vara med på julklappsdelningen.

Allt som allt måste jag ändå säga att jag hade en väldigt fin julafton. Det är inte ofta hela familjen är samlad så jag njöt i fulla drag. Jag fick även otroligt många fina julklappar och mysfaktorn var extremt hög med två ivriga syskonbarn i spetsen. Mycket att vara tacksam för!

Idag mår jag däremot prima ballerina och har gått runt på mellandagsrea och mött många välbekanta ansikten. Koselig/hyggeligt/mysigt! (språkförvirringen är total)


Iår blev det inget pepparkakshus, men det är nog lika bra med tanke på hur det gick förra året...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tjing tjong kortkalsong. Lämna en kommentar HÄR!