onsdagen den 16:e november 2011

Reklam

Tjing tjong! (känns som om jag har dragit den repliken några gånger nu...)

Nu, mina miljoner bloggläsare, ska jag tipsa om en sak. Star for Life (ett program som arbetar för att stoppa spridningen av HIV och Aids i södra Afrika) har startat välgörenhetskonserten Marching for life där "Star Choir" från Sydafrika, Triple & Touch och diverse gästartister medverkar.
På Fredag kommer de till Umeå och där kommer jag och 150 andra musikare bilda en mega-kör och köra bakom Star Choir, samt artister som Molly Sandén, Gladys del pilar och Samuel Ljungblahd. Det kommer bli kanoners! KÖP BILJETTER NUUUUUUU!


Nog om detta. Nu ska jag återgå till mitt engelska tal-skrivande. Tidigare idag satt jag och filade på talet inne på toaletten. Detta var tydligen väldigt komiskt enligt mamma. Inte nog med att jag pratade för mig själv.. jag pratade dessutom på engelska. Hon trodde nog att jag hade tappat allt förnuft. Personligen tycker jag att bajamajan är ett perfekt ställe att öva tal på. Där kan man prata helt ostört. 

1 kommentar:

  1. VILL KOMMA!!!
    Tänk vilken grej om jag och Dinah skulle dyka upp :)

    SvaraRadera

tjing tjong kortkalsong. Lämna en kommentar HÄR!